F'

hello bitches ! :D
snackar m linn på¨msn nu hahah, sexiga bilder på justiv beaver hahahahhahahahhahahahahahaha gud jag typ dööör av garv (A)
vi la typ på i telefon nyss också, snackade lite om älvdalen, :)
har gjort packlista nu ;)
vi ska ju bo i egen stuga & allt & leksand sommarland kommer lätt bli bäst ! :D
fan va jag längtar assåååååååå !
åker på måndag och fram tills dess så är jag ändå fullbokat så det går nog fort :D
hoppas vi ...! (Y)
pallar inte skriva så mkt mer, men imorgon ska jag äntligen träffa min saknade norea ! :D

puss och kram (L)

så jävla klockren ! :D

Kommentarer
kommenterat har: noreaahonen:)

och vi kmr ha bäst ! :D <33

2010-06-16 @ 01:51:05
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0