N ' Mkt fakta (a)

Igår skulle jag lägga mig ganska tidigt för att jag skulle upp halv nio idag. -.-'
Vi tio tänkte jag börja fixa mig , men istället ringer jag ylva , och när vi slutat snacka kollar jag lite på dexter , och då är klockan typ elva , och då ringer fanny , och så snackar vi till typ halv tolv, och sen ränsade jag bilder på mobilen och sociala lite, haha och då va klockan typ halv ett.

Aja , det är därför jag är uppe såhär tidigt.
Idag ska jag träffa claudia, ylva och oskar , men jag vet inte vad vi ska göra & jag kan ju inte smsa lr ringa nån av dom nu för ingen är vaken nu ..:p

Igår fixade fanny headerbilden & jag fixade massa konton och sånt till oss xd.



Nu kollar jag på pingvinerna från madagaskar , hahah (h)

gammal bild , puss ;*


Kommentarer
kommenterat har: Juliette

Min kofta ;p <333

2010-08-10 @ 21:14:59

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0