F' smygtitt på nya headern

Norea stack för typ 3 timmar sen haha, glömde uppdatera... Bilder vet jag inte om jag pallar ladda upp ikväll, vi får se. Jag har massa annat att göra, måste städa kaninburen, mitt rum och packa upp från Gotland. Sen så har jag inte ätit heller, haha seeeeeeeg... Just nu håller jag på att försöka göra hål i en kork till en flaska, utan anledning..? Nej, nu måste jag fan äta så jag kan tänka ordentligt... ;)
puss (L)

smygtitt på vår nya header
(saknas bild och annat)


tryck på bilden för att se den större. (Y)

Kommentarer
kommenterat har: en undrande persoon.....

vem brukar göra er desagn??? :D:D

2010-08-01 @ 23:35:15

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0