N ' sony ericsson T700 till Sony ericsson elm .

Anonym om N ' en obeskrivligt rolig helg !:
det vva juh bara ni csom skulle va me? så vfr "Ni som inte var med missade garanterat något !" ? :Oo
svar : Nej , det skulle lungt kunnat vara flera mer med , och vi sa till och med nej till folk som frågade.
Och eftersom den som kommenterade antagligen känner mig , varför inte bara fråga mig istället för att försöka skriva annorlunda och kommentera ? ;)

Iallfall, idag har jag köpt min mobil , det blev den svarta istället för den rosa fanns inte inne och jag orkade inte vänta tills imorgon, haha..
Nu sitter jag och snackar med Ylva i telefon , och ska inte göra något speciellt idag , kanske träffa Ylva och lite folk senare.
Dålig cambild, men det får duga :) .

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0