F' sjuk.

Usch, fyfan asså. jag vaknade klockan fem imorse och har inte kunnat somna om..
Idag stannar jag hemma, har varit rejält sjuk sen i onsdags men var ändå i skolan igår.
I onsdags var jag ju med Karin först och sen saknade lollo sötnosen! :D
Var supermysigt, vi bara gick runt lite på stan och kollade. Har hittat en urgullig tröja som jag ska köpa.
Bilder kommer senare i inlägget.
Aja, just nu så har jag väldigt ont i huvudet, är täppt i näsan, snorar, mår illa osv. JAG HATAR FÖRKYLNING!
Det enda bra med att vara sjuk är att man kan lyxa till det lite för sig. ;)
Mamma jobbar ju hemma idag, så hon har gjort en mysig bricka med fika till mig som jag ska smaska av framför tv:n. Sen ska jag också ta ett lavendelbad och ha ansiktsmask.
Ikväll blir det väl att sitta klistrad framför tv:n och äta pizzzaaa. (a)
Om jag mår bättre imorgon ska jag också träffa Nisso sötnos!

Här kommer iaf bilderna:
Dagen med Lollo sötast (L)
lollo sötnos på wayne's coffee :))
Skolan i torsdags

Idag hitttills


Kommentarer
kommenterat har: Anonym

fan nice blogg!

2010-09-17 @ 17:25:45
kommenterat har: Lollo ♥

Sötnos, bästa dan ! ♥

vi får ses snart igen ;) <3

2010-09-17 @ 19:42:16
URL: http://linaochlollos.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0