F' Köpt ny kamera! :D

Ja, äntligen så! :D
Köpte en samsung ES 15 Rosa, den var mycket bättre än vad jag trodde. Tog en massa kort också, läggre upp snart.
Imorse väckte mamma mig runt halv tio, vi gick och fikade på Ovis. Sen på vägen hem kom jag på att jag skulle låna en engelsk bok till engelskan. Men mamma sa att vi lika gärna kunde köpa en, så vi gick över till Studentbokhandeln.
(klicka för att se större)
Det blev Alice i underlandet.
(klicka för att se större)
Och sen så köpte vi också en fransk-svensk ordbok, haha lite barnslig men den var bra. (a)
Sen fortsatte vi hemmåt, och påvägen så gick vi förbi fujifilm. Och mamma ba: Var det inte den där rosa kameran du ville ha? Jag ba JOOOO. Då sa hon att jag fick den om jag städade rummet ordentligt, städade Alvins bur och Fixade tvätthögen i mitt rum, hoho glad. :D
Killen som jobbade där var fett schysst, så jag fick extra batterier, kamera väska, extra handrem och 2gb minneskort på köpet. :D
Bilderna jag tog kommer i ett nytt inlägg,
puss !

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0