F' kanske flyttar till Chile i januari (y)

Hej sötnosar !
Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men mamma var borta hela dagen, hon kom hem idag, med modemet.
Idag har det inte hänt något speciellt, förutom att vi fick placering i skolan, inte så konstigt med tanke på hur stökiga våra lektioner är... Innan satt vi ju var vi ville..
Aja, Efter skolan åkte jag & Linn till gamlis,vi var hos henne. Vi gjorde inte så mycket egentligen, snackade mest. Och åt. (y)
Och sen en sak som är till alla som jag känner:
I januari kanske jag flyttar till Chile, jag blir isåfall borta 6 månader.
Mamma har fått jobb där, men hon har inte tackat ja än. Jag är den ända i familjen som flyttar med, mamma själv blir borta i 8 månader. Jag flyttar inte för att jag måste, för jag väljer själv. Utan jag flyttar för att jag vill.
Jag vill inte vara kvar i Sverige, jag tycker att det skulle vara skönt att komma bort ett tag, i det här fallet 6 månader. Jag kommer gå på en internationell skola, och jag kommer ha tillgång till internet hur mycket jag vill, alltså kan jag hålla kontakten med alla via fb, bdb, skype osv. Om jag nu flyttar vilket är ca 50-60% chans att jag gör (just nu väger det mot ja) så kommer jag flytta i början av januari. Jag kommer komma hem vid påsk troligen och 1-2 gånger till. Vi kommer hem igen i början av juni, så jag kan fira min födelsedag i Sverige. Efter det så kommer jag stanna i Sverige, men mamma åker tillbaka i 2 månader.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0