F' jag ska bättra mig (a)

har som ni kanske märkt inte uppdaterat på flera dagar nu förutom när vi satt i datasalen. anledningarna är många, jag har varit depp, inte haft humör, inte hunnit osv. aja, dagarna har ändå inte varit speciella.
idag så hade vi iaf no prov, haha jag kommer typ få göra omprov, lyyyckat! (y) och efter skolan så var jag med karin. vi gick till ica och köpta cider&saltapinnar (a) och sen satte vi oss i vasa. sen hade hon kinesiska så jag drog hem. eftersom jag inte hade ngt att göra så drog jag på träning. sen så var det ju inga där, så jag åkte hem igen. precis när jag kommit hem så fick jag höra att träningen tydligen började en halvtimme senare än vanligt, så jag fick skynda mig tillbaka. xd efter träningen åkte jag och lucy till folke's och jag köpte godis haha (a) sen drog jag till palermo och träffade jonas, vi köpte en pizza var och sen åkte vi hem. nu har jag tagit ett lavendelbad och ska nog kolla på film eller något annat myysigt. =)
ska försöka bli bättre på att uppdatera också... tur att man har norea. :d

-bilder från dagarna kommer under morgondagen om jag orkar.-

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0