F'

Kom hem från stan för ett tag sen då! :)
Var super kul, vi träffades på gina ungefär kvart över ett, gick och fikade och kollade runt i massa affärer, hittade supermycket som jag vill ha, ååååhh! :(
Aja, Henrik lagade mat till oss ikväll, mysigt! Det blev pasta med skinksås, supergott!
Nu sitter jag och sappar mellan massa kanaler, och ska ta hostmedecin, yummi... *host*
Imorgon blir det match mot Knivsta iaf! Sist blev det 6-0 till oss. ;)
Egentligen tycker pappa att jag är "för sjuk" men blä på det. Jag lyckades övertala honom iallafall, så nu ska jag kurera mig hela kvällen, är ensam hemma också, TJOHO! :D
Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på tv, märkte nyss att simpsons går just nu.
hahahaa, min och noreas första header... (y)

Kommentarer
kommenterat har: johanna

tack så mycket :)

funkar väl, har varit bättre men :) själv då ?

2010-09-18 @ 20:12:23
URL: http://johannaperssoon.webblogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0