F'

Nu har jag "badat klart" haah, så ska lägga upp bilderna nu.
Kom på att vi har sov morgon till kl 10 imorgon och sen att vi har skolfoto.. Shit jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig. :o Vi har skolfoto sista timmen, det är damp. Men vi slutar typ tidigare så. :D
Men här kommer bilderna:
laddar upp alla som miniatyrer så klicka på dem för att se stort.

dom två sista var från när jag rensade igenom min underklädeslåda haha, hittade en gammal keps och "sjal" och typ tusen strumpor... :p

Kommentarer
kommenterat har: maria - foto fööfään !

sv: skönt o höra :)

Igår slappa jag bara framför tvn :)

Händer idag?

2010-09-06 @ 07:41:58
URL: http://sloarez.blogg.se/
kommenterat har: Anonym

Fin blogg !

2010-09-06 @ 08:10:13
kommenterat har: Camilla

tack :) jag är sjuk, själv då?

2010-09-06 @ 18:57:07
URL: http://camiillan.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0