F'

Hej sötnosar! Har just kommit hem från den uuuurrrmysiga restaurangen HODJA.
Efter att jag hade städat lite så pluggade jag lite franska & engelska. Sen mötte jag mami på clas ohlsons och köpte en cd/dvd sak till datorn, eftersom jag har en HP mini så har den ju inget cd-uttag. Köpte även en sån där tv/kamera/mobil/glasögon puts sak som jag ska ha till kameran haha. (A)
(klicka för att se större)
Sen ringde vi Henrik & Jonas och gick och åt. Efter köpte vi lite mys till kvällen och hyrde film, jag orkade inte leta så det fick bli patrik 1,5 och freaky friday. Jag kunde inte bestämma mig så det fick bli båda. :)
Lite bilder från restaurangen:

Kommentarer
kommenterat har: julia&cornelia.

tävling på g!

vinn ett sött kit med badsalt, necessär och andra grejer! :)

tryck på länken för att komma till tävlingen;

http://juliaochcornelia.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment

lycka till!

2010-09-04 @ 22:10:21
URL: http://juliaochcornelia.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0