F' dålig uppdatering, jotack jag vet (y)

Vet att jag inte uppdaterade igår, men orkade inte. Idag var iallafall jag, mamma och pappa på ikea och kollade på nytt kök, vi har fixat ritningar och skit. Nu sitter jag och är översocial på facebook och ska snart äta. Kött och sallad (a)
Men iallafall, jag tror inte jag kommer uppdatera så mycket på lovet, kanske inte alls vissa dagar, haha.
juste, min LG är sönder igen så får ha min tjockis tangentbordsmobil igen... ska få låna jonas gamla mobil tills jag köper ny, sen (älskar den mobilen!) förhoppningsvis så kommer jag köpa sony ericsson vivaz pro eller sony ricsson X1 ;)

Kommentarer
kommenterat har: ica

Fin blogg! :) Allt bra?

2010-10-31 @ 21:00:43
URL: http://justmeangelica.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0