F' sover hos linn (L)

chacha blööggeeeeen!
haha, skämt åsido.. Nu sitter jag hemma hos linn, vi nördar oss med varsin dator.
Dagen har varit sjukt mysig. Först gick vi hem till mig, packade och sånt. Sen gick vi till stan, och jag köpte en jättenmysig tröja :) Sen tog vi ett bad i linns superstora badkar. Vi hade ansiktsmask, hår in packning om massa annat mys. Sen gick vi ut, hittade två minicyklar som vi "lånade" hahahaha. Och så cyklade vi till Ellinore. Jag fick en "jäääättecoool" silvrig peruk typ hahaha, asg.. Nu ska vi kolla på tv och fixa naglarna, sen sova tidigt tror jag. Skriver imorgon.
bild på alvin från i lördags :')

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0