F' jag döööööööööööör

HAHAHAHAH asså seriööst, ni måste kolla på pansionärsjävlar på kanal5, jag dööör så jävla sköna, seriöst.. xd
Nu sitter jag och kollar på RAW, innan var det pansionärsjävlar, snackade med norea i telefon, hon tyckte jag var typ överonormal för jag satt och skrattade hela tiden som en åsna, typ.. Nu ska jag kolla runt lite vad de går på tv. Imorgon vet jag inte vad som händer, skulle egentligen va med karin, men hon skulle åka bort. På onsdag ska mamma först ha typ lunchbjudning eller nåt, då skulle typ norea va med, sen ska jag träffa junia saknade älskling. (L) Sen på torsdag kanske Norea sover här, och på fredag ska jag träffa Lollo sötnos om hon kunde. :)
Nu ska jag kolla på tv och kolla igenom bilderna jag tog idag, kanske lägger upp ikväll eller imorgon.
en av bilderna jag tog idag,
och ja, jag vet att det typ är nåt vitt på bilden, säkert nåt typ djurhårstrå eller nåt, ja venne :d

Kommentarer
kommenterat har: Vanessa

Hejsan :).

Nej jag har ju inte det, men säg till om du kommer se sen och den är bra sen =).

Fin blogg.

2010-11-02 @ 12:41:44
URL: http://thebambiboo.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0