F' har tråkigt.

Visste du...

att det sista jag vill just nu
- är att ha ett förhållande även fast jag gillar en person väldigt mycket.
att jag har - världens bästa vänner
att min senaste kyss - betydde ingenting
att jag lyssnar mycket på - på bra råd
att jag funderar ofta på - livet 
att jag pratar - mycket 
att jag inte gillar – min kropp
att min första riktiga kyss – var i fyran tror jag
att jag avskyr när folk snackar - bakom ens rygg 
att kärlek är – underbart 
att jag gillar – en kille 
att jag alltid kommer att – älska livet
att när jag är själv hemma – brukar jag sno av pappas godis :$ 
att sist jag grät var – länge sen 
att min mobiltelefon är – sönder så jag har en ful w595 -.- 
att när jag vaknar på morgonen – orkar jag inte gå upp 
att innan jag går och lägger mig – smsar jag
att idag har jag – haft sjukt kul med juliette, och inte orkat blogga.
att jag just nu tänker på - att jag borde sova för jag har 2 träningar imorgon & det första börjar 11...
att i kväll ska jag – kolla på pansionärsjävlar på kanal5.se (A)
att jag hoppas – jag får det jag önskar mig i julklapp.  
att jag verkligen vill – ha lov & jul!
att jag längar till - julen & sommar 2011.

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0