F' ...

Vet att jag inte har bloggat på ungefär en vecka, men om ni kollar på mitt förra inlägg så förstår ni varför.
Vi håller på att få reda på vem det var, för hans mobil låg kvar & så, men det finns bara utländska nummer eftersom han var från australien... Men iallafall, när polisen får tag på honom så kommer vi får skadestånd & han ska betala för mina 2 par converse som han spydde på, jävla äckel.

Aja, nog om det. Mitt internet har kraschat och jag kan inte fixa det, så jag kommer ändå inte kunna blogga så speciellt mycket, nu är jag inne på mammas dator. Är förresten sjuk idag, har mått illa tre dagar i rad, så bestämmde mig för att stanna hemma nu. Men på fredag är det tema träning igen, och det får jag inte missa! Innan ska jag också vara med elsa, marika & lucy, som förra veckan. :)
I helgen får vi se vad jag gör, kanske bara stannar hemma och tar det lugnt.. Och nästa vecka ska jag snacka med rektorerna, några killar i åttan kastade ju snöbollar på mig, så jag tappade min touch mobil i snön & nu får jag inte på den.. ´Vi var ju tvugna att köpa ny mobil & så, eftersom min andra inte heller funkade, men jag köpte iallafall en blå w595.. Men ska kanske få en x10 mini pro, så är rätt glad ändå. (a)

Orkar inte skriva mer nu, blev ett ganska långt inlägg ändå.. Har inga bilder heller, eftersom jag är ju inne på mammas dator.


Kommentarer
kommenterat har: Anonym

har du riktiga convers ? vilka färger ? :)

söt blogg.

2010-11-25 @ 20:07:25

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0