F & N - hos fanny :D ♥ '

hääääääääwwhjj blåwghhäään :))):***§§§<333
okej vi driver (H)
nu är vi hos fanny och äter popcorn och godis (a)
snart ska vi fixa bloggen :D ,
visste ni att fanny fyller år om 6 dagar , och norea om 13 dagar :D (yy'
förlåt att vi inte har uppdaterat så mkt senaste tiden ;p
men nu ska fanny skriva om sin vecka :D
måndags: operation dagsverke, jobbade i stockholm tog tåget typ vid 9 & kom till idea vid tio jobbade till typ elva eller så, sen åt jag, mamma, och mammas kollegor lunch på kungsträdgården, sen tog jag tåget vid typ ett hem och tog det lugnt. på kvällen hade jag träning :)
tisdags: skola, sjukt tråkigt sen skolkade jag och linn från profilen och stack till stan, sen hem till henne gjorde typ inte så mkt . ;p
onsdags: va i stockholm med klassen! först ngt tråkigt muséum, sen fick vi gå runt själva i gamla stan typ fett länge hahah, köpte SEXIGASTE mössan ever hoho :D bilder kommer antagligen senare :)
sen gröna lund :D insane andra gången, jag svär höll fan på och dö! jag och linn åkte med så mkt ojämn fart så när vi kom till fotot så va vi uppochner bara för att det satt några tjockisar på andra sidan, sjukt läskigt, ni kanske inte fattade menmen ;p första gången va iaf kul (y) åkte allting förutom tilt för det det va så jävla lång kö! sen kom jag hem typ vid nio, hahaa
torsdags: sjuk, efter gröna lund haha
fredags: sjuk igen , på kvällen träning ;)
idag (lördag): väcktes av norea som ringde mig vid tolv, sen kom hon vid ett  typ :) vi har då tjockat oss som vanligt och varit inne på datorn, senare kanske vi ska fixa bloggen och sen typ gå ut (a), ikväll kanske sover över också :D


nu ska jag , norea skriva om min vecka , fast jag har faktiskt uppdaterat ibland ;)
måndag : typ skola, kommer nte igår (a)
tisdag : var jag nog me nån kompis , och skola , kommer inte ihåg nått faktiskt ;p
onsdag : operation dagsverk , jobbade med ylva i saluhallen på åbergs :D
vi kom ditt vi 10 , och då vissade dom runt , sen fick vi typ putsa bestick (h) ,
sen fick vi plocka talrickar och sånt från borden när folk hade ätit klart, ;p
sen vare lunch , och sen fick vi plocka tallrickar igen -.-'
sen vi 3 slutade vi och drog till knivsta me emilie och juliette.
torsdag : '' sjuk '' , fast jag va faktiskt lite sjuk ;o.
fredag : va jag me paulina från halv 2 , till 4, sen drog jag hem och var hemma (y)
idag ( lördag ) : väckte fanny vi 12 (h) :p , sen drog jag till henne och är hos henne nu :D
sen ska jag kanske vara me claudia och sova över med henne , om jag inte ska sova över hos fanny, som jag har lovat skiiiiiiiiiiiiit länge , fast jag har inte träffat nån av dom på 100 år :( ♥



hahah , ingen orkar läsa, men dom som gör det är bäst ! 


Kommentarer
kommenterat har: Anonym

ylva vaväl också med? ;s ;o

2010-05-29 @ 19:32:21

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0