F'

tjuhuhu , :)
dagen var bäst, m norea då , (a'
vid fyra gick jag ner och mötte upp phoebe, då stack norea hem , (y)
phoebe och jag cyklade tsm till matchen, huhu.
vann med 4-1 mot funbo , :D
tjalalalah' vp är bäst
vi har vunnit alla matcher hittills i serien förutom en oavgjord mot sunnersta och en förlorad mot vaksala (2-0 till dom) fast dom är faktiskt Sveriges bästa ungdomslag sådeså , :D
det började ööööösregna i matchen, usch fifan , ;o
vi fick göra time-out två gånger , x))
sen cyklade jag hem i regnet, tog ett låååååångt varmt bad , (aaaaaaaaa)
sen åt vi indiskt på williams , :')
sjukt mysigt , (a)
kunde inte sova över m norea ikväll , synd , :'(
nu mår jag typ sjukt illa, vet inte ens varför , ;€
aja, tror jag lägger mig tidigt ikväll, har ändå inget o göra , kanske fixar lite på bloggen om jag orkar , (a)
ska ju fixa nytt, vi ska ha blått tema, ! (a)

puss ,

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0