F'

skolan gick ovanligt snabbt idag (y)
först typ svenska & engelska , sen håltimme från musiken & lunch direkt efter så , under håltimmen & lunchen stack jag, linn och silvia hem till mig, jag bytte kläder eftersom det var så jävla varmt & sen åt vi.
kom nästan sent till SO:n & fan vad annika stirra på mig eftersom jag hade bytt kläder (hon visste inte att vi stack hem) hahahah ;p
bilden, var faktiskt helt okej, jag brukar ju hata bilden för att våran lärare är helt jävla sjuk i huveet, & hon typ hatar, asså verkligen hatar mig och linn xd
sen matte, bibbi var sen & vi hade typ hur lång genomgång som helst så vi typ "räknade" eller vad man säger i typ 10 minuter eller ngt xp
efter skolan var jag m linn och silvia, vi hängde kvar ett tag på tiunda , med en massa andra ;d
sen drog vi vidare till katarina, träffade sköna människor. sen satt vi typ och bara snackade, jag, silvia, linn, elli, niklas christoffer & lukas , kul (a)
sen drog niklas, sen linn och elli, & sen också christoffer haha.
silvia och lukas drog till mig haha. de va najjs (y)
dom gjorde sönder min boll med silikon i HAHAHAHHAHHAH , faiiiiiiiiiil :D
sen hade jag fotbollsträning, kom en haltimme för sent "jag trodde att den började 18.00 inte 17.30" hah
inte

det va väl allt haha (;
kopierade texten från min egna blogg, pallade inte skriva igen (a)

ffannywahlund.blogg.se !

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0