N ' fyrishov :D ♥

hejhej :)

dagen var underbaaaaar , var ju på fyrishov me juliette!
först åkte jag till juliette & vi gjorde typ inget ,:)
sen , hade vi sjukt kul när vi cyklade , dom bilderna kommer senare , haha ! ;dd ♥
jag köpte 15 klubbor totallt och juliette 14 tror jag , vi skapade ett klubbteam, klubb ..team ...ahahahhhaha ,
ni fattar nog inte (h)
suddig bild , men på bilden är de typ 16 klubbor lr nått (y)

sen har jag fixat lite me kategorisakerna & hoppas att de funkar !
sen har jag min nyyaa mobil ! :D

Kommentarer
kommenterat har: löllö :)

många klubbor!

2010-06-14 @ 12:51:34
kommenterat har: Juliette

BÄST! :D <333333333

2010-06-14 @ 14:02:56
URL: http://juliaochjuliette.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0