N ' är me claudia ;)

hahahaa , claudia ringer mig & jag ba ,
- vart är du ?
- claudia , stennånting (?)
- jag , vafan gör du där ? du skulle gått av för fyra stationer sen..?
hahahahaa , claudia missade stationen , så vi snackade i telefon i 45 minuter typ och försökte hitta varandra
haha , jupp , vi är gryma .


hahah , vi har bäst !
vi kan nästan gå ner i splitt nu (y) , sen ska ni få se när vi gör våran sexiga ramsa , ahah , typ en minut lång , och aaaaaaasgrym (h'

vi ska kolla på film nu & fixa en ny blogg till claudia , så gå in på min&fannys blogg senare idag , för de kommer massa mera inlägg , pusspårumpan ;*





jag bjuder på bilden , så alla kollar på söta claudia me K ;)

Kommentarer
kommenterat har: noreas claudia <3

hahahahaa men ja frågade om ja skulle av på flogsta centrum men du svarade inte xp <3

aja, bäst vi hade det :D<33

2010-06-21 @ 12:20:46

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0