F' dålig uppdatering & skolavslutning

helluuu, sorry för dålig uppdatering x)
hur som helst min ena dator har typ pajat så vi ska fixa den snart, och den andra laggar internet på :p
men iaf, i lördags va dt match mot rimbo typ & vi vann m 12-0 men FYFAN va dåligt vi spelade, våra tränare ba "om ni hade försökt lite så hade ni iaf vunnit m typ dubbelt så mkt" haha :p
i söndags va jag m linn, vi åkte karusellerna hhaah & nån fattig fitt blatte snodde 500 kr av mig. sverige borde inte ta in fler utlänningar, inte för att verka rasistisk eller så men faktiskt.
i måndags vare tiundarocken sjukt kul (a)
i tisdags baddag på fyrishov :)
igår typ städdag sen va ja m linn & sissela, sen drog jag på träning & senare spelar möte, sen runt nio cyklade jag ut till linn, hade bäst (L) idag kom vi försent 20 minuter haha, skolavslutning ju ! :D
sen drog jag till linn en stund & sen hem (H) nyss kom norea :D så vi ska hitta på nåt skoj nu (a)
pusshej (:
haha min mín e helt cp (y

Kommentarer
kommenterat har: lollö:)

fin:)

fint mä lockit hår osså,(aa' <3

2010-06-10 @ 18:42:19
URL: http://finaste.nlogg.se
kommenterat har: Juliette

Jag blev typ av med 200 kronor där också ;o

2010-06-14 @ 14:07:03
URL: http://juliaochjuliette.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0