F' ambitions

13 år nu, tjoho tonåring, kul
vaknade av att familjen sjöng för mig, fick bara lite morgonpresenter, tårta och ohboy x)
men iaf, fick 1500kr, äkta guldhalsband från ngt land mamma nyligen varit i x), jättesöt sommrig fotlänk, vi ska göra om hela mitt rum, och till sist en typ glas sko, prydd med silver & sånt som man ska ha ringar i :)
sen imorgon ska jag typ få lite mer saker, så ska jag vara m vickan och kanske karin & sen har vi match mot rimbo & på kvällen ska jag äta födelsedags middag :)
eftersom vi inte kunde göra det idag, kusin tog ju studenten :)
egentligen skulle henke också gjort det men eftesom ha´n hoppade av 2an i gymnasiet så fick han gå om och tar studenten ett år efter alla andra x)
min hårfärg nu då , ;p
dagens drog.

Kommentarer
kommenterat har: Ylva♥

Grattis :D ♥

2010-06-07 @ 06:47:55
URL: http://ahlqviist.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0