F'

gooooodmorgon eftermiddag* rättaresagt ? ;p
vaknade för en halvtimme sen, & ringde och snackade m norea, som fortfarande är i jävla dalarna ):
det är sjukt varmt i uppsala idag, så snart ska jag ut och ssschhhtäääjka på balkongen ;b
senare kanske jag ringer ngn, om jag orkar, är typ sjuk ;s
men iaf, imorgon ska jag träffa silvia :))
och antagligen sova hos henne, sen tisdag-onsdag ska jag nog sova hos norea & sen är det äntligen PITEÅ SUMMERGAMES 2010 på torsdag ;d
sen så åker jag & kanske silvia till landet igen :)
(fast det är bara om jag kunde ta m en kompisa ;d)
sen åker jag till mitt andra ländställe på gräsö i 1½ vecka, sen åker jag till gotland :D
så jag kommer alltså vara borta en månad, sen när jag kommer hem så är jag hemma typ en vecka, sen så kanske vi åker till indien eller italien, men vi kanske åker när skolan har börjat istället, ;)
sen är det typ bara en vecka kvar av sommarlovet :s
sen börjar fittskolan igen.. -,-

hej så längeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , <3

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0