F'

tjohhoo jag suger på att uppdatera :D
igår vare släkt träff, usch små minifjortisar som går & sjunger "bah så 14" , "i'm a barbie girl" , do you wannabe my fjortisboy" osv, herregud alltså, men alla små kusiner & sysslingar var jättegulliga, ! (A)
dock va det bara typ 30 pers där, alltså kanske en tredjedel av mammas släkt haha, x)
sen sov jag hos sissela ! :)
och idag fyrishov m sissela och linn, jättekul (a)
imorgon typ fyrishov igen, & sen match mot alsike, vinner varje gång mot dom, (H)
förresten så ligger vi etta i serien :D
rätt tufft, vavavavavavavavavaaa ? ;)
på onsdag ska jag vara m norea & antagligen sova över, torsdag norea igen såklart ;P
på fredag kanske sissela sova över och vi ska göra vår coola lasagne ;D
och isf sissela på lördagen också ;p
på söndag sover jag hos linn ...
och på MÅNDAG ÅKER VI TILL ÄLVDALEN, ska till tomteland, leksand sommarland m.m, ska bli sjukt kul, längtar så jävla mycket !

ja, det var allat för mig haha ;)
puss (L)

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0