F'

Tja sötisar!
Kom hem från Norea för kanske en halvtimme sen. Har packat och fixat inför Piteå. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag får pengar, och sen tills Alices film har slutat så jag kan gå ner till henne, ska sova där ikväll ju. :)
Fast det är typ fyra timmar kvar haha, jag är sjukt rastlös... :P
Aja, hittade värsta stora bagen i förrådet, så jag fick plats m massa kläder, och kudde, luftmarass och sovsäck fick också plats! Imorgon kommer mamma hem från Washington. :)
Men hon kommer fram typ när jag åker från Uppsala.. Men hon skulle vänta på Arlanda tills jag kom, så vi kunde säga hejdå och sånt. Plus att jag ska få pengar av henne också då. :D
*Fanny glad*.
Men nu ska jag nog titta på tv eller nåt, juste, jag fixade mobilblogg, så kommer kunna uppdatera under Piteå! :D


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0