N ' ingenpassanderubrik

Ni vet ju alla hur det funkar , man är med en person från början och när man ska dra hem är det 10 till .
Först var jag med ylva , sen kom paulina , (:
Vi drog ut , kollade om johannes var hemma, men det var han inte , så vi drog till Elsa ett litet tag.
Sen stack vi ut och träffade claudia och oskar .
Ganska många namn som ni märker ;) .
Sen tappade jag typ rösten nyss , så tur att jag bara behöver skriva och inte prata när ska uppdatera
Jag ska ladda upp nån av filmerna från antingen igår eller idag är vi var på tiunda taken .
Imorgon ska jag träffa claudia och ylva .

bild på sötnosen elin & jag (:

Kommentarer
kommenterat har: Anonym

jag vet precis :)

2010-07-20 @ 12:44:51

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0