N ' igårdagen ((; ♥

Gårdagen :
Jag skulle träffa ylva och johanna på sverker .
Påvägen ditt ringer jag paulina och hon ba '' STANNA VART DU EN ÄR ! '', haha och jag fattade ingenting, men då var hon visst i närheten , så jag följde med henne hem och hon bytte om, sen hämtade vi juliette och drog och träffade ylva och johanan.
Ylva drog kanske vid elva, så vi andra gick runt lite.
Sen drog ella & johanna också och då drog jag och paulina hem till juliette och drack te, skit mysigt ! :) ♥
Jag kom hem vid halv ett, ganska sent .
Idag har jag inte riktigt fattat vad jag ska göra , men nått kul blir det väl .
Kan ju inte överföra bilder från igår, mobilen är cp..
Men ni får en bild på saknade emilie , ylva & mig (: ♥

Kommentarer
kommenterat har: Anonym

cool bild :)

2010-07-31 @ 14:22:33

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0