F' - på Gotland

Nu är jag på Gotland, sen ett tag tillbaka faktiskt. Vi bor i hemse, mitt i stan så jag har ganska bra teckning men internet segar rätt mycket ändå... Men jag kommer nog kunna blogga på kvällarna i alla fall. Färjan var framme ungefär 10 över 8 imorse så då åkte vi till Frida och Linnea. Imorgon ska Linnea komma hit, vi ska typ gå på stan och kolla runt lite. Mamma har lovat att jag ska få nya skor. Så jag kanske köper dom här på Gotland. På måndag ska jag, Linnea, Frida och mamma rida i alla fall. Sen så ska vi till Kneipbyn någon dag också haha. :D
Bilder kommer om jag tar några, just nu får ni klara er utan haha. ;)

Hörs!

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0