F'

Förlåt för dålig sugig uppdatering. Jag är ju på Gotland och har faktiskt lika bra teckning som inne i stan, men jag hinner ändå aldrig uppdatera. Sen är det också för att jag har sovit över hos Linnéa K och varit på Kneippbyn med två P med Linnea W haha. (Y) Ska försöka uppdatera lite ibland ändå, men det kommer bli bättre när jag kommer hem. På lördag kväll äter jag hos Linnea W och sen går färjan nån gång på natten, är hemma i Uppsala igen ungefär halv sju på morgonen. Fän va jööbbigt. :(  Aja, måndagen kanske jag träffar linn "saknade älskling" wetterlöw (y)
och på tisdag eller onsdag träffar jag norea, då ska vi fixa ny design också! erkänn att ni längtar nu vaaaaaaaaaaaa (A) och så ska jag köpa kamera och skit. bilder kommer antagligen när vi åker färjan eller när jag kommer hem.
längtapå ni, justeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oseriös
men en bild på mig och bilder på mitt rum kan jag faktiskt unna er.:



vänd på datorn om ni är intresserade av sista bilden, för jag själv ja. jag är för lat.

Kommentarer
kommenterat har: amanda

sv: det är bra. själv?

tack. :)

2010-07-28 @ 16:47:44
URL: http://amandaandersson.blogg.se/
kommenterat har: klara HH

fin bild<3

2010-07-28 @ 18:00:43

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0