F'

kom hem från landet m silvia imorse ju , :)
senare träffade jag saknade ella och linn på stan, köpte 2 linnen, shorts och solglasögon . nu kom jag hem för en liten stund sen, ska äta snart sen ska jag åka till linn och sova där, kanske ella också. imorgon ska vi till fyrishov, sen måste jag hem rätt tidigt, typ vid fem för att jag ska packa och sånt, för klockan halv fyra på natten går färjan till gotland så vi måste åka runt halv ett på kvällen. kanske kommer kunna blogga där, men isåfall bara på kvällarna, annars kanske det komer nån mobil blogg. men det bror alltså på hur vi bor, jag vet inte än.

och om ni undrar varför jag aldrig lägger upp bilder så är det för att min kamera har gått sönder, men efter gotlandsresan så får jag bank kort och mina föräldrar ska då lägga in typ 3000 till en kamera, så snart kommer jag nog kunna ta fler bilder, min mobilkamera suger och är jättejobbig så jag pallar aldrig ta med den. :p

puss



dålig bild på kläderna, med min mobilkamera...


Kommentarer
kommenterat har: Anonym

fina kläder !! ;D

2010-07-23 @ 18:00:01

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0