N ' uteflik med sötnosarna ☺♥

Hej alla sötasmå saker ! (a)
Blev uteflik med paulina & juliette sötnosarna .
Åkte till juliette och träffade paulina typ vid tio.
Haha , som dom hade klätt ut sig !, Ni får se bilder senare idag, orkar inte överföra.
Vi hade de super mysigt igen.
Imorgon ska jag och ylva ut och jogga och sen ska jag träffa saknade emilie som jag inte träffat på typ två månader..
Så det ska bli askul!



Slänger in en super gammal (driv) bild på mig och ylva. ;) ♥


Haha bilden gjord av claudia , bjuder starkt (a) ♥
Även claudia är sjukt saknad..




Puss på alla ♥

Kommentarer
kommenterat har: Anonym

snyggz bild ..:)

2010-08-02 @ 00:25:20
kommenterat har: chiara

Hej! Härlig blogg! släng gärna in en kommentar i min blogg! :)

2010-08-02 @ 02:00:10
URL: http://cchiaracapodiferro.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0