N ' uppe supertidigt för att passa lillebror..

Igår han jag inte skriva vad jag hade gjort på kvällen , men jag var ute med oskar ylva och paulina först , sen ringde vi anton och stack och träffade anton , tilda ferm , ramtin & två killar som jag inte kände som jag inte kommer ihåg namnen på, haha . ;)

Haha , igår , minne för livet !
Asså jag och ylva var helt borta , vi hade ju huset för oss själva, haha , låg musik..bandy inomhus..bygga koja med paraplyn och sen kom claudia och oskar och då blev musiken enu lägre..
Haha , ni fattar ;) Men har bilderna på min andra dator , så kan inte överföra dom nu , och tog inga bilder underkvällen .

Idag ska jag träffa junia och ylva , antagligen hos junia för hon är oxå själv hemma . (L) :D



- Omg bilden ! Haha , fanny & jag , och vi driver stort , bara för att den dagen var så sjukt kul ! :D <3

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0