N | Trevlans dag ;)

Hej alla söta !
Jag är ju sjuk , men det gjorde inte så mycket , för vi gjorde endå inget speciellt jobbigt i skolan.
Först klassfoto, sen rast , sen skulle man fråga nån fråga till valgrejs sakerna på stan och sen fick man gå på stan , sen spanska och sen hålltimme , så ni märket att det inte var speciellt ansträngande. ;)
Haha , när vi skulle fråga frågor till folk partiet , Totte och jag ba :
- Hej har ni godis , tack * tog godis och stack * Till alla valstugosaker , haha .
Efter skolan stan med massa och nu snackar jag med paulina . :) ♥




Knappar jag och ylva samlade på lunchen , nu har jag många fler ;) .


Haha , jag till nån kille vid typ centerpartiet :
- Hejhej , har ni knappar ?
han :
- Ja , men dom kostar 5 kronor för vi har inte råd .
Jag :
- Nej men gud va pinsamt ! Säg att ni inte har några istället ? ;)
Emilie fem minuter senare :
- Har ni knappar ?
han :
- Nej tyvär.

hahahha , aja , ha en bra dag , puss så längre ♥

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0