N ' - tips ;)

Jag har börja använda Frank Provost shampo och balsam och de är riktigt bra !
De håller länge så man behöver inte tvätta håret och ha inpackning lika ofta och i flaskan är de 750 ml .
De stärker håret och man får super bra glans i håret ! ;)
Sen så är det inte så dyrt .
Förut använde jag alltid sebastian body , Som jag även kommer fortsätta med , men de är mindre i flaskan ( 300 ml ) och de är dyrare .
Jag vet inte vilken jag rekomenderar före den andra , men jag rekomenderar verkligen att prova någon av domhär om ni har slitet hår eller vill få starkare hår och glansigare .

Kommentarer
kommenterat har: Mikaela

Anmäl dig gärna till dagens blogg, jag väljer ut en vinnare imorgon :)

2010-08-14 @ 16:46:11
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
kommenterat har: amanda svedberger

tack!

2010-08-16 @ 21:33:06

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0