N ' skriver om dagen med mkt bilder (a)

Förlårförlåtförlåt för dålig uppdatering .
Iallafall, först cyklade jag och ylva till skolan , och sen som vanligt , massa tråkiga lektioner .
På lunchen drog jag , Johanna & Ylva till Vaksala skolan , haha , och så gick vi in i ett klassrum och ba :
- Oj , fel klassrum .


Haha , sen drog vi till musikens hus och var där ett tag och så.



Efter skolan drog jag hem och så stack jag och mamma och lämnade in min mobil som jag får om tre veckor , gaaaaaaaaaah.

Sen på kvällen träffade jag Ylva ♥ Lukas först , och sen drog vi till Kristoffer :)

- Bjuder .


Hahah , sen trillade ylva från ruchellkanan och skrapade upp armen , så
hon ba glider ner för hela saken . :p



Hahaha , ni ser ;).
Puss !

Kommentarer
kommenterat har: sara

Jag brukar också gå till lekparken ibland och "leka av mig" ;);) en fråga... vad tycker du om min nya kategori på bloggen? KRAM

2010-08-25 @ 09:16:59
URL: http://ensara.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0