N ' På söndag slåre som fan ! ;*

Hej sötnosar !
Kom nyss hem från ylva , haha , asså dagen har varit bäst ! :D
Först gjorde vi en sak , bilder finns på facebook , sen badade vi & hade värsta höga musiken med bas, haha (a).
Sen lagade vi mat & lagade egen kolasås och åt glass .
Sen badade vi med Malin och sara & sen drog jag hem . ;)
Nu ska jag äta & snart ska jag överföra bilderna från dagen .
Jagvet att jag aldrig laddar upp dom i samma inlägg, men jag ska äta och de tar ganska lång tid att överföra dom. :p




Bilden är dåligkvalite & gammal , från grekland , :)


puss gullungar !

Kommentarer
kommenterat har: paulina♥

imorgon och söndag kommer bli bäst ! ♥

älskar dig älskling ! ♥

2010-08-12 @ 22:39:33
URL: http://paowiz.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0