N ' nolife (a)

Haha dagen med ylva och paulina på maxi i två timmar .
Jag :
- ursäkta , har ni meluka ?
Han i affären :
- Nej.. tror inte de..
Ylva :
- okej .
Och så går vi vidare.
Sen , paulina :
- Vart är korven ?
Killen :
- Pekar precis framför oss .
Hahah .
ylva :
- JAG VILL HA DEN , ELLER DEN , JAG VILL HA ALLT ! DE ÄR SÅ FINA FÄRGER !
Jag :
Nejnejnej ! * SKRIKA * och börja klättra på allt.
Haha , sen börjar vi skriva efter varandra i affären och sen ''tappar vi bort paulina '' .
- Vi har tappat bort våran kompis , paulina o.s.v
hon :
- kan paulina komma till självutlösarkassan ? i högtalarna , hahahha ! :D ♥

Aja , nu ska jag fixa mig , skolan börjar ju imorgon..

Kommentarer
kommenterat har: bertus ;D<3

aw norea mobbad börjar skolan före oss ;)<33

2010-08-15 @ 22:54:53
URL: http://ezzabelle.wordpress.com/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0