N ' | i would love to have a title..

Hej alla trogna läsare !
Har precis kommit från stan med Emilie , Paulina och Junia . ♥
Först drog jag och Paulina ner till stan och så la jag undan lite kläder som jag köpte sen.
Sen kom Emilie och senare Junia .
Sen drog jag hem och jag ska snart storstäda mitt rum , igen...
Jag köpte iallafall lackleggings och en koft/tröja/tunika grejs .


Junia ♥

Emilie , Paulina & jag ;) ♥

Tröjan - H&M , 199 :-
Leggingsen - bikbok 99 :-

Sänger in en bild från igår , när jag och paulina hade gått över en åker på mer en en kilometer , och när vi kom fram hade vi rivit upp benen så de blöde & svulnat upp :s .



De syns inte så bra på bild , men ont som fan gjorde de .

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0