N ' GRATTIS YLVA & PAULINA ! :D ♥

Idag var det skola som vanligt , åkte buss & möte Emilie vid stationen.
Lunchen var för bäst , Emilie och jag satte en knappnålsak på tröjan på bröstet (a) där det stog '' rör inte min statsminister ''
Och killarna en annan där det stod '' jag kan inte vänta '' & ni kan ju gissa vart ;).
Efter skolan gifte ju Ylva & Paulina sig , filmen kommer senare .
Haha , dom som var där var , Ylva , Paulina , Amanda , Ellinore , Jag , Emilie , Claudia , Johanna , Lukas , Nils och Elsa .
Haha , dom fick som bröllops present kattmat som dom åt upp senare , haha , har det på film också .
Imorgon drar jag till västkusten på dop , och är där hela helgen -.-' , så det blir nog inte så mycket uppdatering för mig.
Nu ska jag snart till frisören , bilder kommer senare och så ska jag ju också lämna in min mobil som jag tappade i toaletten i förgår..



Dagens out fit ;)

P.S , alex är preddofil, fråga Emilie :$ .
pusspuss ♥

Kommentarer
kommenterat har: emilie

haha a de e han ;p ;s <3333

2010-08-19 @ 20:23:13
kommenterat har: Juliette

Diss..? :p

2010-08-19 @ 21:52:00

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0