N ' Är med emilie sötnos ;*

Hej sötnosar !
Idag var det skola som vanligt , åkte buss och möte Emilie och sen drog vi till skolan.
Haha , Engelska lektionen var helt klart bäst mer Veronica (vikarien) .
Haha , Jag och Totte förlovade oss och david är min älskling !
Sen Veronica läste någon och avslutade med everydag , haha och då började Ella , jag och Ylva sjunga everydag från high school musical så det blev värsta high school musical .
Haha , Emilie hälsar att Alex skrattar precis som långben . ;)
Sen drog Jag Emilie & Ylva till stan och emilie köpte en asgullig rosa tröja !
Sen drog vi hem och Nu sitter jag och Emilie här och ska göra något.
Sen ska vi antagligen träffa Ylva ochy lite folk och sen ska nog paulina komma och sova över med oss . :D



Skriver mera senare , ha det bäst !

Kommentarer
kommenterat har: pamfa

klart jag kommer bebisar ! ;* ♥

2010-08-27 @ 17:19:00
URL: http://pamfa.blogg.se/
kommenterat har: Shuliette

Hon köpte ju den på lunchen smartas ;)

2010-08-27 @ 17:19:47
URL: http://shuliettes.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0