F' lååååååååång dag..

rubriken stämmer, tyvärr...
började nio, engelska, matte, och a allt de där xd
sen hade vi idrotts profil, gjorde sjukt ont, har ju knäproblem i båda knäna..
slatter i båda & bandskada i höger. och sen började det kännas av min blödning som jag fick från vaksala matchen, kunde inte spela på en vecka, men nu kan jag spela igen . ;)
asså jag är helt borta så vet inte riktigt vad jag skriver. men iaf, id-profilen slutade typ tio i fyra eller nåt, då stannade jag & linn kvar en stund på fyrishov, och åt mellanmål. sen drog jag hem runt 20 över fyra, somnade framför tv:n, igen. xd väcktes åtta av pappa eftersom det var mat. sen dess har jag inte gjort så mycket. & nu vet jag inte vad jag ska göra..

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0