F' har inte kunnat uppdatera idag...

för jag har varit på landet.
vaknade typ 20 över 7 och kunde inte somna om, så jag bestämmde mig för att gå upp och baka.. haha ree.
bakade 3 rulltårtor. sen går typ alla andra upp runt 9, och sen skulle vi åka till landet runt halv elva tydligen, eftersom mormor fyller år, som jag hade glömt (a) så vi tog 2 av mina rulltårtor.det var faktiskt sjukt mysigt på landet. fast det var typ bara gamlingar där haha, men ändå. små kusinerna var där, jätte gulliga. hade med mig alvin ut, så jag satt för det mesta bara & läste en bok, (som jag drogar feeeeeeett mycke. men har nästan läst klart den..) och med alvin i ett koppel i solen, fast alvin spang till skuggan hela tiden dåå. sen fika & sånt där, kusinerna följde efter mig typ heeeeeeeelaaaaa tiden , ganska jobbigt men endå kul haha. blev lite störd ibland bara.. xd
kom hem för ett kanske tio minuter sen iaf, har bytt om och sånt, är fett trött :o
lägger mig nog extra tidigt idag, för imorgon är det ju skola igen.. :(
aja, mamma har alla bilderna på sin iphone, så vi får se om jag lägger upp dom.

nu ska jag äta iaf, har inte ätit middag förutom en macka i bilen.
puss

haha ojdå..

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0