F' fler bilder från Gotland






PIPPI LÅNGSTRUUUUMP!!!!!!!!!!!







jag och linnea var så modiga så vi åkte den hära jäääättte läskiga larven !!! :oo (HHHHH)

linnea sötnos



astrid lindgren mitt största fan!

sveriges största glassbar, som vi också har som tradition att äta på varje år ;)
vi brukar faktiskt alltid äta där det första vi gör när vi kommer till gotland, för dom brukade öppna redan kl. 06 (vi tar ju alltid nattfärja) men dom jävlarna har börjat öppna kl 10 istället snacka om att vi fick daaamp (a)

maräng swiss (stavning) på glassbaren, nädå jag är iiiintteeee tjooock (A)

















jonas tog min mobil flera gånger och tog bilder på mig, helt onödiga också, men dom fanns i gotlands mappen så dom laddas upp endå .. :p



maten på lyx krogen smakrike (a) as gott, ! det kanske inte syns på bilden men lammet var flätat! as grymt (a)



indiska puben som vi också har som tradition att äta på (a)



henrik som kastar macka,  (y)





de sista bilderna kommer i nästa inlägg ;)

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0