F' elefant mugg är sååååååååå cooolt

städat klar nu, tog sin tid kan man ju säga. ;)
men det kan också bero på att jag tog pauser 24/7 och fastnade vid tv:n (a)
nu sitter jag och dricker té ur min dundertuffa elefant mugg som man dricker ur snabeln med.
och kollar på kläder fast de va inte lika tufft.
jaa, jag blir rätt weird under natten , ba satt ni vet. bilderna från gotland kommer i nästa inlägg, det tar tid att ladda upp bilderna och jag kaaaaanskeeee fastar på någon klädsida, men shit happens (y)

ciaaaooo !

erkänn att den är asa sjukt tuff.
och jag vet att ni är avundsjuka . ;)

Kommentarer
kommenterat har: MyzaaN

haha nej inte så mkt själv då ?D:

2010-08-06 @ 01:06:21
URL: http://myzaans.se
kommenterat har: Anonym

vart har du köpt den :)

2010-08-08 @ 20:26:49

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0