F' De sista bilderna från gotland, (y)

de här är de absolut sista bilderna från gotland, dom är inte i ordning som ni kanske redan har märkt, från dom andra inläggen men man märker de nog mest här (a) xd
vissa bilder har som sagt jonas tagit, men dom laddas upp endå, för jag laddade upp precis alla ur albumet.. ;)

om ni undrar varför han har så långt hår så är det för att han sparar till dreadlocks ;)



























jonas tog bilden.






vi hittade ett kanin skellet (tror vi), inte kul :'(







fakta om världens kortaste man ;d



världens kortaste man ;)

fakta om världens tjockaste man ;p

fakta om världens längsta man xd

världens tjockaste man ;)
SÅÅÅÅÅ SEXIG!

och världens längsta man .
haha jag var typ en decimeter längre än hans krycka, piinsamt :$


så de var alla bilder, nu ska jag nog lägga mig snart, fast jag är inte trött alls :(
måste sova, för jag ska träffa linn och sissela klockan elva på stan imorgon..

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0