F' är med linn :)

Dagen:
imorse kom linn till mig, vi typ fixade lite, hämtade min cykel på stan och sen drog vi till skolan. skolan gick fort, typ franska, so, sv, engelska osv. efter skolan drog jag & linn hem till mig, gjorde typ ingenting. sen drog jag på träning typ halv fem trorja och linn drog hem för att packa. efter träningen duschade jag & bytte om & så, sen kom linn, vi drog till palermo & köpte pizza, sen till tiunda & åt pizza på taken. ;)
sen drog vi & träffa david & johannes, och sen till ica. Nu har vi precis kommit hem och fixar för ikväll :d


haha fin bild... bilder kommer kanske men tror inte jag kommer palla ta några, har ju fortfarande inte orkat köpa kameran xd

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0