F'

kom hem nyss från tiunda, var ute med nilsner pilnser och sisselalalala, vi åt pizza och lekte tagare på tiunda skolans tak haha . ;) nu ska jag kolla på film, dum och dummare haha. henrik, hans tjej och en av hans tjejkompisar är här så dom sitter och snackar i bakgrunden xd
dricker te ur min elefant kopp igeeeen (a) och äter daim, jag och jonas fick dela på en påse av mamma, för mamma och pappa är på grillfest, så jag fick inte stanna ute så länge heller..

imorgon blir det sissela och kanske linn på fyrishov, och sen ska kanske sissela sova här :)
men nu ska jag kolla vidare på filmen, puss (L)

Kommentarer
kommenterat har: Ellet

Sv; Jahapp, vad duktiga ni är :)

TACK!

2010-08-06 @ 22:47:59
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0