F' 3/8-10

godmorgon, om man kan säga så den här tiden?
jag och mamma iallfall precis varit och fixat mitt bank kort. det ska komma om ungefär 3 dagar och koden kommer 1-2 dagar senare, och då ska ju mitt id kort också komma. ;)
ah, iaf. idag ska norea sova här. hon ska komma när dom har ätit lunch typ. så då antar jag att vi kommer vara ute största delen av dagen. sen ikväll ska vi fixa designen! :D men bilden som kommer vara på header ska vi byta typ i nästa vecka mot en ny eller ngt. haha förlåt för att jag inte laddat över bilderna än, men har varken haft tid eller orkat :d
nu måste jag fixa gästsängen och lite annat, har fått 4 nya madrasser ;d

Kommentarer
kommenterat har: Becca

sv: Hej. Det är bara bra, hur är det själv?

2010-08-03 @ 12:33:22
URL: http://isladebecca.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0