F'

Hej sötnosar!
kunde inte uppdatera igår, för mitt modem har gått sönder. Nu lånar jag mammas, så kommer väl kunna uppdatera ibland men inte lika mycket. Har inte så mycket att skriva, igår hände det inget intressant typ. :d

köpte mini plattång & mini locktång i typ fredags.
I
går åkte jag och mamma till ikea & köpte sån där träbotten sak till sängen som man ska ha under madrasserna.. Vi säger att alla fattar också. :p
och så köpte vi också lite lådor och sånt. Sen fikade vi och lite sånt, match mot storvreta, vi förlorade med 2-1. Men sist så vann vi ändå, och alla var trötta från cupen. Sen kom städerskan också och städade mitt rum lite. När jag kom hem från matchen så duschade jag & så, sen städade jag resten, fixade gästsängen och sånt. städade ur massa lådor också, så jag fick ut två stora bokhyllor från mitt rum.
Idag började ju skolan igen, efter en skön helg. hemskt..
efter skolan var jag med linn, vi gjorde verkligen typ ingenting. typ kollade på tv haha. Sen drog vi iallafall till ica, för jag skulle baka och då tog hon bussen hem. Bakade kladdkaka hihi. :D
Nu ska jag ta ett lååååångt bad och sen kolla på film.
puss

bilder från kräftskiva & min kladdkaka;
(mobba inte bilderna, tog dom med kameran som är trasig, den har en spricka i skärmen så man ser ingenting xd)


Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0